Ilona: “Ik weet dat De Gouden Kooi niet eerlijk gaat!”

8 10 2007

Elke week is het televisieprogramma De Gouden Kooi weer in het nieuws, maar hoe zou het met de ex-bewoners zijn? Wij spraken Ilona om te kijken hoe het met haar ging na De Gouden Kooi.

Heb je nog veel contact met de ex-bewoners?
Ja, met bijna allemaal. Nena en Eric zie ik iedere drie weken bij Tilly in de nagelstudio. Dan spreken wij tegelijk af. Sylvia komt daar eens in de 8 weken als ze in Nederland is. En wij bellen en smsen veel met z’n allen. Gisteren Bart en Lesley en Nicolaas nog gezien. Volgende week een dagje naar Eveline. En met Stephan en Angelique ook nog steeds bel/e-mail contact.
De enige twee die wij niet meer spreken zijn Natasia en Natanael. Dat Natasia zoveel de media opzoekt moet ze zelf weten, mij boeit het niet wat ze doet.

Heb je spijt dat je in De Gouden Kooi bent gestapt?
Nee, ik heb nooit spijt van de keuzes die ik maak in mijn leven. Ik leer van alles en iedereen. Ik denk ook dat alles en reden heeft.Maar als ik geweten had dat het programma zou worden zoals het nu is…nee, dan had ik mezelf nooit opgegeven.

Word je nog veel aangesproken dat je in De Gouden Kooi zat?
Ja, is eigenlijk heel raar, want ik heb er maar vier en een halve maand ingezeten. Gelukkig is iedereen positief en ze snappen ook allemaal waarom ik er zelf ben uitgestapt. Ik heb de eer aan mezelf gehouden.

Heb je het gevoel dat alles eerlijk gaat in De Gouden Kooi?
Gevoel? Ik weet dat het niet eerlijk gaat!

Tot slot, wat zijn je toekomst plannen?
Ik had gelukkig binnen drie weken weer een topbaan toen ik weg was uit De Gouden Kooi. Ik werk nu als sales/ marketing manager in een medische kliniek.
Verder ben ik een boek aan het schrijven over De Gouden Kooi. Ik weet niet of ik het kan publiceren…daar moet ik eerst nog wat huiswerk voor doen…haha!

De Gouden Kooi is elke werkdag om 19:30 op RTL5

foto vlnr: Natasia, Nena, Sylvia (boven), Ilona, Eveline 

Acties

Information

Geef een reactie

