Terugkijken op Hollands Next Top Model : Sandra

10 10 2007

Vanaf 15 oktober is Holland’s Next Top Model weer elke week te zien op RTL5. Rede genoeg om te kijken hoe het gaat met de modellen van de vorige reeksen. We beginnen met Sandra, ze werd 7e bij seizoen 2.

Wat is je favoriete moment van Holland’s Next Top Model?
Mijn favoriete moment was toch wel het moment waarop de meiden een shoot hebben. De aanwijzingen die ze krijgen en vervolgens omzetten in een manier waarvan zij denken dat dat het beste is. Altijd erg leuk om te kijken hoe verschillend de meiden daarop reageren.

Wat ben je op dit moment allemaal aan het doen?
Ik ben druk bezig met modellenwerk en dat gaat eigenlijk wel lekker. Laatst een shoot gehad voor het glamourblad Jackie, binnenkort loop ik de show van Marlies Dekkers etc.

Wat zijn je ambities voor de toekomst?
Een succesvol model worden op mijn eigen manier. Dat houdt in dat ik leuke opdrachten mag doen, wat van de wereld zie en het gevoel heb dat ik in mijn ogen iets bereikt heb ik de wereld van model zijn. Het is absoluut niet mijn grootste ambitie om wereldbekend te worden. Zou leuk zijn maar is voor mij geen nummer 1. Ook ben ik bezig om iets leuks te gaan doen voor tv dus wie weet wat de toekomst mij allemaal gaat brengen. Stilzitten is in iedergeval geen optie.

Heb je nog contact met mensen van Holland’s Next Top Model?
Zo nu en dan zie ik de meiden nog wel eens. Meestal is dat op een casting,testshoot of een opdracht. Laatst met Kim wezen stappen in Amsterdam en Sabrina kwam ik vandeweek tegen op een testshoot.

Ga je kijken naar het derde seizoen?
Uiteraard als ik tijd heb probeer ik wel te kijken. Toch leuk om even te zien hoe het de meiden af gaat. Aangezien ik ongeveer weet wat ze meemaken en voelen.
Sandra

Acties

Information

Geef een reactie

