Terugkijken op Hollands Next Top Model : Sabrina

12 10 2007

Vanaf 15 oktober is Holland’s Next Top Model weer elke week te zien op RTL5. Wij kijken terug op de vorige 2 seizoenen, we hebben Sandra al gehad en nu is het de beurt aan Sabrina die in de finale zat van seizoen 2.

Wat was je favoriete moment van Holland’s Next Top Model?
Het moment dat ik hoorde dat ik in de finale stond, en in de finale heb meegelopen! Als ik het nu terug zie krijg ik nog steeds kippenvel.

Wat is er allemaal na de finale gebeurd?
Er is een heleboel veranderd voor mij, zo ben ik momenteel fulltime bezig met modellenwerk, ben ik in Barcelona en in New York geweest voor opdrachten, maar ben ik in Nederland ook ontzettend druk geweest, shoots voor tijdschriften, testshoots, shows lopen. Wat ik nu ga doen is me richten op Zuid-Afrika omdat ik er eind van de maand oktober naar toe ga voor 2 maanden! Ik kijk er heel erg naar uit en heb er al onwijs veel zin in!

Wat zijn je ambities voor de toekomst?
Mijn ambities, ik vind al dat ik voor mezelf dat ik de afgelopen tijd veel heb bereikt wat ik absoluut nooit had verwacht en alleen maar van had kunnen dromen, Wat ik wel graag zou willen is veel reizen, goed geld verdienen, leuke campagne’s binnen slepen en in de toekomst misschien wel de tv wereld in

Heb je nog contact met kandidaten?
Aan t begin veel meer dan nu omdat iedereen nu gefocust is op zijn eigen werk, ik spreek Lois en river nog, ze houden me op de hoogte hoe ze t hebben nu in athene. Bodil spreek ik weleens op msn, en zoals sandra al zegt kwam ik haar laatst tegen op een testshoot Zo nu en dan kom ik de andere meiden tegen bij.

En ga je kijken naar het 3e seizoen?
Ik kijk sowieso naar de kickoff omdat er dan een terugblik te zien is van onze seizoenen. Ook probeer ik als ik tijd heb te kijken naar HNTM 3, en als ik in Zuid-Afrika ben, kijk ik het via Youtube .

Holland’s Next Top Model is elke maandag om 20:30 op RTL5

Acties

Information

Geef een reactie

