Terugkijken op Hollands Next Top Model : Annika

15 10 2007

Vanavond om 20:30 is de kick-off van Hollands Next Top Model met een terugblik van de vorige 2 seizoen maar ook een vooruitblik naar seizoen 3! Wij kijken alvast voor je terug naar de afgelopen 2 seizoen, deze keer Annika!

Wat was je favoriete moment van Holland’s Next Top Model?
Het moment dat ik hoorde dat ik erin zat, had ik niet voor niets mijn vakantie op gegeven!

Wat is er allemaal na de finale gebeurd?
Ik was eerst begonnen met een studie, maar wilde toen fulltime modellenwerk doen. Daar was ik toch weer van teruggekomen, ik wil toch eerst studeren, dus nu zit ik in mijn eerste jaar algemene cultuurwetenschappen/ literatuurwetenschap.Ik doe nog wel parttime modellenwerk.

Wat zijn je ambities voor de toekomst?
Mijn ambities zijn nu eigenlijk mijn studie afmaken een keertje afreizen naar het onbekende, misschien gecombineerd met modellenwerk.

Heb je nog contact met kandidaten?
Ik heb nog nauwelijks contact met de anderen, vooral doordat we een aardig eindje uit elkaar wonen, ik kan het wel goed vinden met de anderen.

En ga je kijken naar het 3e seizoen?
Ik denk het wel, maar het is niet zo erg dat ik het ga opnemen als ik een keertje niet kan kijken .

foto:maxmodels

Holland’s Next Top Model is vanaf vanavond elke maandag om 20:30 op RTL5

Acties

Information

Geef een reactie

