Terugkijken op Hollands Next Top Model : Daisy

16 10 2007

Maandag om 20:30 begint Hollands Next Top Model dan écht! Wij kijken nog even terug naar de afgelopen 2 seizoen, deze keer Daisy! Daisy haalde de halve finale.

Wat was je favoriete moment van Holland’s Next Top Model?
Mijn favoriete moment van HNTM zijn er uh… eigenlijk twee! Nee, drie! Of toch vier… Oh, er zijn zoveel mooie momenten geweest, maar ik zal er een paar uitlichten.
1) Het moment dat we hoorden dat we naar de Big Apple New York gingen.
2) Acteren/theater maken is mijn passie, waar ik later mijn beroep van hoop te maken, dus het moment dat ik de acteerronde won, vond ik te gek!
3) De finale natuurlijk. De rush van adrenaline door mijn lijf. Een fantastisch gevoel om over de catwalk te lopen in een overvolle ‘zaal’ (hal eigenlijk)

Wat is er allemaal na de finale gebeurd?
Ik ben net een week terug van Singapore, waar ik voor 2 maanden heb gewoond om modellenwerk te doen. Verder heb ik dit jaar veel ‘dingen’ gedaan, zoals de campagne van Didi (die loopt nog steeds), fotoshoot voor Wrangler, Cora Kemperman en Glamour Magazine, shows gelopen (bijvoorbeeld Mart Visser, Wrangler, Monique Collignon). Ook heb ik het afgelopen studiejaar mijn studie Theater-, Film- en Televisiewetenschappen aan de Universiteit van Utrecht af weten te ronden. Over een kleine twee weken ga ik voor twee maanden naar Hong Kong om daar het model uit te hangen.

Wat zijn je ambities voor de toekomst?
Ik wil kijken wat ik uit het modellenwerk kan halen. Het reizen en werken is een geweldige combinatie, vind ik. Ik zou heel graag willen acteren op tv/het witte doek en het theater. ‘Van origine’ ben ik acteur in het theater. Ook zou ik graag een leuk programma op tv willen presenteren. Daarin zou ik mijn creativiteit ook goed kwijt kunnen, denk ik. Dus alle film- en tv-makers die dit lezen: I’m your woman!
Ook hou ik erg van teksten, ‘colums’ schrijven, dus als een blad interesse heeft… laat het me weten!
Mijn leven is nog lang als het goed is, dus ook zou ik graag nog een studie willen doen. Ik sta dan voor de moeilijke keuze OF acteursopleiding OF docent drama OF een opleiding Mediastyling. Of toch stiekem alledrie?! Maar dan moet ik natuurlijk wel aangenomen worden…!

Heb je nog contact met kandidaten?
Ik heb nog contact met Anna Maria, die leuke roodharige met de sproetjes. Hartstikke gezellige meid met wie ik in een deuk kan liggen, maar ook goed diepe gesprekken mee kan voeren.

En ga je kijken naar het 3e seizoen?
Uhm… dat wordt dan de eerste drie weken, want daarna zit ik in Hong Kong. Ik ben heel benieuwd wie er allemaal in zitten en natuurlijk… hoe Daphne het doet! SPANNEND!

Singapore

Holland’s Next Top Model is elke maandag om 20:30 op RTL5

Acties

Information

One response

15 10 2008
Gee

zij is lekker!!

Geef een reactie

