INTERVIEW MET TESSA (SO YOU WANNABE A POPSTAR)

10 11 2007

“Ik voel me nog gewoon Tessa”

tessasingle.jpg

 2 weken geleden zagen 1,7 miljoen mensen hoe Maaike het programma ‘So You Wannabe A Popstar’. Wij hebben een interview met runner-up Tessa over hoe het leven na So You Wannabe A Popstar is.

Hoe voel je je op een moment dat je nét niet wint?
Op dat moment voelde ik me helemaal niet teleurgesteld want ik gunde het Maaike dus ik was blij voor haar. De teleurstelling kwam eigelijk pas de ochtend daarna, toen baalde ik een beetje al ging dat snel over.

Wat was je favoriete moment van het programma?
Het moment dat ik acht tienen kreeg en zingen met Glennis Grace.

26 november ligt je single in de winkels, komt er een album?
Dat hangt af van het succes van de single.

Word je vaak herkend?
Ik word wel vaak herkend maar dat vind ik gewoon leuk! Ik voel me nog geen bekende nederlander … ik voel me gewoon Tessa.

Wat zijn je ambities en dromen?
De rest van mijn leven optreden en zingen en overal ter wereld optredens geven met eigen nummers.

Wat voor muziekstijl wil je gaan maken?

Pop, een mix van Celine Dion, Kelly Clarkson, The Pussycat Dolls, Faith Hill, Jennifor Lopez en nog veeel meer!

Favoriete programma?
So You Wannabe A Popstar!

Heb je nog contact met andere kandidaten?
Ja, met Maaike ,Sherilyn,Lode ,Tim en Merilyn.

Acties

Information

4 responses

16 11 2007
lisanne

ik ben helemaal gek op jou mag ik je adres?

16 11 2007
lisanne

wel van tessa van tol

25 12 2007
tessafan

tessa is de beste popstar,, die er bestaat

28 12 2007
Anoniem

ooo leuk

Geef een reactie

