GOOISCHE VROUWEN, WACHTEN VOOR SEIZOEN 4?

11 11 2007

Hoewel er een filmpje is uitgelekt waarin Annet en Tjitske zeggen dat ze stoppen met Gooische Vrouwen (klik hier om het nog eens te bekijken) lijkt de serie toch door te gaan. Met een open einde kreeg de serie zondagavond een ‘knallend’ eind. Even alles op een rijtje zetten: Annet (Willemijn) heeft zelf officieel aangekondigd dat ze stopt met Gooische Vrouwen, bij Tjitske (Claire) is er alleen een filmpje uitgelekt wat inmiddels al 1,5 maanden oud is waar het nog niet zeker was wat ze gingen doen. Het script is ook aangepast wegens het overlijden van de man van Suzan (Anouk). De manager van Linda de Mol (Xenia Kasper) heeft bevestigd dat er een 4e seizoen komt. De enige vraag is nu nog, besteld RTL een 4e seizoen?
(foto:telegraaf)

Acties

Information

39 responses

16 12 2007
Jan

Als willemij eruitgaat vind ik het film niet leuk meer houden zoals het was
zou ik zeggen

17 12 2007
kimberly

Ik hoop echt van harte dat er nog een 4e seizoen komt.
Anders is er helemaal niks meer intressants op tv.
En eerlijk gezegd is dat inderdaad het beste dat alle meisjes er gewoon in blijven.
Gooische vrouwen is echt wel 5*****.

A.U.B laat gooische vrouwen niet stoppen.

18 12 2007
Chanty

Gooische Vrouwen is een hit serie!!!

verslavend , heerlijk onderuit gezakt op de bank serie ,

Er moet nog een vervolg komen!!!!

Bovendien hebben ze het einde van seizoen 3 veel te spannend gemaakt om ons hiermee

achter te laten!!!!!

Nee Gooische Vrouwen moet door gaan!!!!!!!!!

op naar 2008!!!!!!

Chanty

21 12 2007
Anoniem

Het is niet eerlijk als ze met zo`n spannend einde, er mee stoppen.
Maak dan op zen minst nog het laatste seizoen af.

7 01 2008
yvette

gooische vrouwen moet echt wel blijven. ik vind nammelijk onwijs gaaf

7 01 2008
paola

ik wil ook dat gooische vrouwen blijft het is super cool. vooral cherly en anuok en clair en willemijn en martin en tom en al die mannen waar anouk het mee doet

14 01 2008
Danielle

Annet en tjitske moeten er eg in blijven…. zij horen nou eenmaal bij de gooische vrouwen…. het is ook echt zooooooooo spannend nu ik kan niet wachten op seizoen 4 dus AUB Dames….. zet m op en ga door !!!!!

Doe het voor ons allemaaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12 02 2008
cindy

jullie moeten der echt mee doorgaan gooische vrouwen is de max please zet hem op dames

11 03 2008
Sam Mulders

Hallo Allemaal
Ik hoop echt zo erg dat gooise vrouwen nog heel lang doorgaat iik heb alles seizoenen in een dag gekeken en ik kijk ze bijna elke dag als ik tijd heb…
En ook zonder (Annet) willemijn zal het een spetterend seizoen worden…
IEDEREEN DIE DAT OOK VIND, ZET EEN BERICHTJE OP DEZE SITE EN WE GAAN MET Z’N ALLE PROBEREN SEIZOEN 4 VAN GOOISE VROUWEN WEER OP DE BUIS TE KRIJGEN ! ! !
ALVAST DANK JULLIE WEL ! ! !
Groetjes Sam Mulders.

15 03 2008
Claudia

Laat er alsjeblief een niuew seizoen komen van goisch vrouwen, ik vind het echt geweldig en blijf er ook echt voor thuis.
\Ik zou zeggen kom maar op met het nieuwe seizoen!!

18 03 2008
frenzy

seizoen 4
WAAR BLIJF JE????!!!!!!

18 03 2008
Joy

Ik wil seizoen 4!!!!!

23 03 2008
Willy

kom op he…. met zo’n einde is het onmogelijk dat er geen vervolg komt.

7 04 2008
Bart

Maak dat 4de seizoen gewoon!!

12 04 2008
ReNate

als jullie even naar http://www.lindademol.net gaan zie jullie foto’s van seizoen4 waar ze al druk mee aan de gang zijn in september beginnen de eerste afleveringen,

16 05 2008
Anoniem

mooi I love goose vrowen

4 06 2008
anoniem

ik vond willemijn/annet juist de leukste…. ik vind heel jammer dat ze niet in het nieuwe seizoen komt :(

4 06 2008
desi

ik vind dat gooische vrouwen door moet gaan. de serie is geweldig. ik vond het einde zo raar , dat er gewoon wel een nieuwe serie moet komen, het voelt anders zo onaf. willemijn en claire moeten er in blijven. ze spelen de types zo goed en de vier vrouwen bijelkaar bij elkaar.
dus rtl 4 doe nog een serie erbij.. het is veel leuker dan voetbalvrouwen.

7 06 2008
Sascha

Seizoen 4 moet uitkomen! En ze moeten er allemaal in blijven spelen.
Het wordt allemaal zo goed gespeeld! Ik vind het echt een super serie!

14 06 2008
carina

SEIZOEN 4!!!!!!!!!!

19 06 2008
susan

seizoen 4 lijkt me niet meer dan helemaal geweldig!!!!!!!!!
eindelijk, maar dan ook eindelijk weer eens echte nederlandse GOEDE tv uit de fabriek…..want sorry maar veel echt goeds maken we niet op de buis, uitzonderingen als “de meiden van de wit” nagelaten eveneens “de erfenis” die rtl4 uitzond in 2004…goh…wat spannend was dat tevens zeg..dat was ook pas een goed iets uit nedrlandse bodem..puntje van me stoel gezeten elke aflevering weer.
dus….gooische vrouwen…deel4….kom maar op Linda de mol…nederland wacht op u !

27 06 2008
Wil

Gooische vrouwen MOET terug komen,ik heb alle sizoenen tot nu toe op dvd en vind het heerlijk om af en toe even de boel de boel te laten en lekker bankhangen en kijken naar “mijn vriendinnen”.Ben echt een beetje verslaafd geraakt aan de serie,vooral door de heerlijke humor van de dames.Zelfs op mijn werk doen we ze al na vooral Willemijn en Claire zijn favoriet al doen Linda en Suzan het minstens zo goed!!
Dusssssss Please laat er snel een vervolg komen!!!!

7 07 2008
Kee

7 07 2008
Kee

7 07 2008
Kee

7 07 2008
Kee

7 07 2008
Kee

7 07 2008
Kee

7 07 2008
Kee

7 07 2008
Kee

8 07 2008
Hupkens Justine

Seizoen 4 moet absoluut door rtl besteld worden. Absoluuuuuuuuuuut !!!!!!!

27 07 2008
cecilia

hallo iedereen
Graag zou ik willen weten of iemand weet wanneer en/of er een seizoen 4 komt
Bij voorbaat dank
Cecilia

30 07 2008
inge

ik hoop echt dat gooise vrouwen deel vier gaat komen en ik hoop ook dat willemijn er in blijft het is een top serie…groetjes inge

7 08 2008
el

lekker interresant zeg.

18 09 2008
gysamelo

bonsoir à tous,désolé je suis français,et tant pis pour ceux qui ne nous aiment pas,
moi j’adore votre série,déjà la saison 4 de jardins secrets,à quand en france,la chaîne qui diffusait la série n’a même pas terminée la saison 2,vivement la sortie en dvd

3 11 2008
Evy

khoop dat er nog sezoen 4 komt wand kwil toch wel weten wie het overleeft van die bom van tippie wan wand kvind het echt spr spannent van de serie wand kzie het echt kei graag dus en ik haat tippie wan en men lievelings actrise is iedereen van de 4 meiden :D en van de acteurs ook :D dus probeert alsjeblief een 4de sezoen te maken ksmeek het jullie veele groetjes van Evy

14 12 2008
Femke

Gooische vrouwen is echt super wijs !
ik heb liever dat willemijn er in blijft.
het is met haar dat ik altijd moet lachen !
met de rest ook maar willemijn is echt de max !

26 12 2008
theun

Ik heb alle afleveringen van gooise vrouwen gekocht en gezien, een leuke amusements serie,’k-heb in 1962-1964 in het gooi gewoond(Laren)er waren heel herkenbare lokaties welke ik moeiteloos herkende, ik hoop op een vervolg van de serie na het vierde seizoen, het was een open einde dus Linda kan daar moeiteloos mee verder gaan ik hoop het in ieder geval!!!

19 01 2009
Rebecca

Gooiche vrouwen is de leukste serie die ik ooit heb gevolgd!!

Laat gooische vrouwen neit stoppen:(!!

Geef een reactie

