ALY & AJ, NIEUWE TIENERRAGE?

13 11 2007

In Amerika zijn het net als de High School Musical-cast tieneridolen en hier in Nederland gaan ze het ook proberen: Aly & AJ. 26 november komt hun single ‘Potential Breakup Song‘ uit. Aly & AJ hebben in Amerika flink support van Disney Channel, in Nederland heeft Disney ook een zender: Jetix alleen is nog niet bekend of hun de clip gaan uitzenden. Wel gaan de geruchten dat Jetix de Amerikaanse successerie ‘Hannah Montana‘ gaat uitzenden.

Acties

Information

10 responses

8 12 2007
angela

hannah montana MOEt echt in nederland komennn !

14 12 2007
Naomi

Voor één keer ben ik blij dat ik in België woon :]] Hannah Montana hebben ze hier uitgezonden, nu is het wachten op nieuwe afleveringen!

en Aly & AJ moeten echt hier doorbreken, ze zijn zooo goed =]

5 01 2008
lina

hannah montana wil ik nu in nederland hebben het moet gewoon ( komt het echt?)

13 01 2008
Rebecccaa from holland

ik kende aly and aj allanger
en je kan hannah motanan toch gewoon op youtube kijken

4 03 2008
ANiek

Aly&AJ deden immers mee met My super sweet sixtheen en supersweetsixtheen the movie;0

28 03 2008
ALY&AJfan

Wjow, ze MOETEN (please?) in Nederland die serie gaan uitzenden, ik kan echt niet meer wachten tot ze er zijn, zo geweldig zijn ze!
Hetzelfde als Rebeccaa, ik kende de meiden Aly en AJ allanger ook, en nu is hun nieuwe album echt weer zoooo SUPER!
Like Whoa is ook een geweldig nummer, vanaf dat ik de nummers kon downloaden stonden ze al binnen een halfuur op cd !!

Go Aly & AJ, you go girls!

29 03 2008
Denise

Ik kende Aly & AJ ook al lang!! al vanaf de film Ice Princess (hun liedje No one) en phill of the future waar aly in speelt die te zien is op disney channel!! wel jammer dat er in nederland geen disneychannel is dat is egt mijn lieveliings zender!! ik kijk het altijd in amerika nou ik heb het geluk dat ik wel een paar keer ga per jaar maar dat heeft niet iedereen!! daarom hoop ik dat disneychannel in nederland komt..nu zegge wel mensen ga maar op you tube kijken dat kan ook wel maar op tv is het anders en veel leuker vind ik zelf. Ik vond dat disneychannel moest kommen in plaats van talpa want talpa was tog een complete flop.

Maarjah!
heb je een hyves?? dit is de mijne: http://denizzuhh.hyves.nl/
word ook lid van de Hannah Montana hyves!! hoe meer leden hoe meer kans op disneychannel in nederland!

12 04 2008
Leonora

Hannah montana komt 17mei op jetix.

28 05 2008
heleen

aly & aj die rule egt zo voor dood éé!
xxx

19 10 2014
published here

published here

ALY & AJ, NIEUWE TIENERRAGE? | NewsWeb

Geef een reactie

