TERUGKIJKEN OP HOLLANDS NEXT TOP MODEL: MARCIA

26 11 2007

Elke maandag om 20:30 is Hollands Next Top Model te bewoneren op RTL5, op 4 september 2006 begon het 1e seizoen en daar deed Marcia aan mee. Hoe gaat het nu met haar?

Wat is je favoriete Hollands Next Top Model moment?
Dat we te horen kregen dat we naar New York gingen!

En wat is er daarna gebeurd? Wat doe je nu allemaal?
Ik doe nog steeds modellenwerk, maar ik ben onlangs aan mijn voet geopereerd en zit momenteel in het gips… dus nu doe ik even niks.

Wat zijn je ambities voor de toekomst?
Ik blijf modellenwerk doen zolang mensen mij willen en daarna zou ik misschien samen met mijn vriend een tattooshop beginnen ofzo.

Heb je nog contact met iemand?
Ja, af en toe met Anna-Marie en Stefanie, maar ook wel met Bodil van seizoen 2.

Volg je het 3e seizoen?
Tuurlijk!

Acties

Information




