NIEUW RTL PROGRAMMA, WIE WORDT DE NIEUWE GOOISCHE VROUW?

3 01 2008

Nu Annet Malherbe stopt met Gooische Vrouwen is RTL opzoek naar een nieuwe vierde Gooische vrouw. Er wordt gefluisterd dat er rond de zoektocht naar een nieuwe Gooische vrouw een televisieprogramma komt, Linda zegt in een RTL4 promo `Ik hoop dat de 5 miljoen eruit gaat in 2008 en we de vierde Gooische vrouw vinden´.

Update: het wordt waarschijnlijk een special met de bekendmaking van de nieuwe Gooische vrouw.

Acties

Information

8 responses

3 01 2008
rem

hoe word ik een gooische vrouw, Opzoek naar de nieuwe goosche vrouw het kan allemaal!
Opzich een slim idee 2 vliegen in een klap. Een nieuw programma en een nieuwe Gooische vrouw!!!
Goed idee RTL. Binnenkort zal er wel een persbericht naar buiten komen over dit.
Lijkt me een goed idee

3 01 2008
LEWIS

voor het geld

4 01 2008
Robbie Veldwijk

Nou ik het het toch even niet zeg… Ik word ondertussen wel een beetje gek van die programma’s… Misschien dat er nog wat fatsoenlijke tvprogramma’s gemaakt moeten gaan worden…

5 01 2008
lisa

alleen voor het fucking geld

5 01 2008
Miley

alles is voor het geld schat :P

5 01 2008
lisa

er komt alleen maar een special en geen hele zoektocht

5 01 2008
lisa

nouja een special een bekendmaking :P

8 01 2008
izy

ik hoop zo dat er een nieuwe goosche vrouw komt ik heb alle seizoenen al zo vaak gezien ik heb zin om er nog een te zien omdat het 3 seizoen zon open einde heeft wil ik zien hoe dat afloopet

>>)

Geef een reactie

