“Ik wist al dat Lisa, Amy en Shelly zouden winnen.” – Zanna

24 01 2008

Interview met Zanna (Junior Songfestival)

Je was bijna de winaar, is het niet vervelend dat je net niet hebt gewonnen?
Ik wilde natuurlijk liever winnen. Maar ik wist eigenlijk wel dat Lisa, Amy en Shelly gingen winnen. Ze hadden al veel fans, maar ik ben trots op de tweede plaats en ook heb ik heeeeel veel leuke reacties gehad. Ook heel veel van artiesten!
Hoe heb je het Junior Songfestivaal ervaren, wat was het leukste wat je hebt meegemaakt?
Nou alles eigenlijk. We hebben veel dingen gedaan. Bodil heeft ons les gegeven. De opname van de cd, ontmeoten en zingen met Trijntje Oosterhuis, foto’s maken en ook dat we lol hadden met elkaar. En het optreden natuurlijk!

Het winnende liedje ging net als jou liedje over met milieu, denk je dat het onderwerp erg speelt onder kinderen?
Ja ik denk het wel!

Je liedje is erg volwassen voor je leeftijd, schrijf je meer van dat soort liedjes en waar gaan die over?
Over vanalles. Ook over de liefde. Of over vrede en zo.

Wat zijn je dromen voor de toekomst?
Ik weet niet. Zingen natuurlijk. Maar ook misschien kinder psychiater worden of zo.

Word je vaak herkent en hoe is dat?
Ja best wel. Dat is leuk.

Bekijk hieronder nog een keer het optreden van Zanna.

Acties

Information

One response

1 03 2008
fgbvh

heeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Geef een reactie

