LINDSAY LOHAN’S EERSTE INTERVIEW NA REHAB!

5 02 2008

Zes maanden na haar rehab avontuur geeft Lindsay Lohan een interview over haar feest beest-imago, slechte invloeden en verkeerde mensen.

“Het is moeilijk want ik ben iemand die iedereen vertrouwd.”

“Het liefst heb ik hele dagen mensen om me heen, ik haat het om ’s Nachts alleen te zijn.”

“Ik kan niet zeggen dat ik nooit meer naar een club ga, dan zou ik liegen.”

“De grootste misvatting die mensen over mij hebben is dat ik een slecht persoon ben die niet alles op een rijtje heeft.”

Acties

Information

Geef een reactie

