PARIS IS ZIEK VAN DE RODDELS

24 06 2008

Vandaag schreef Paris Hilton dit op haar weblog:
Hey allemaal, hopelijk hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad! Ik heb zojuist de finale van mijn nieuwe show opgenomen en ik kan niet wachten tot jullie het allemaal kunnen zien…Ik laat jullie snel weten wanneer het op tv komt, het gaat geweldig worden!

Ik wil jullie laten weten dat ik berichten krijg en verhalen lees over een incident dat vermoedelijk gebeurt is in een dierenwinkel. Ik zou een puppy zoeken voor een fotosessie en daarna willen dumpen, ik wil even wat dingen rechtzettten.

Ik zocht geen nieuw huisdier, ik had zelfs geen fotosessie die dag. Ik ben dol op dieren en de dingen die mensen zeggen zijn onacceptabel. Puppy’s zijn geen accessoires of speelgoed en ik hou van mijn eigen dieren en behandel ze als mijn kinderen.

Ik heb geen idee waar deze verhalen van komen want ik zou nooit een dier zoeken om te matchen met mijn outfit.

Heb een fijne week en ik zal snel weer bloggen met meer nieuws over mijn nieuwe show.

Xoxo Paris

Acties

Information

3 responses

24 06 2008
Anoniem

paris is geill

24 06 2008
Anoniem

ik wil je neuken paris

25 06 2008
onlygot30days

Ik kan het wel begrijpen, ze heeft echt geen privacy.

Geef een reactie

