SEIZOEN 4 VAN GOOISCHE VROUWEN BEGINT 31 AUGUSTUS

25 06 2008

Vanaf 31 augustus kan heel Nederland weer genieten van de avonturen van Gooische Vrouwen. Op de oude vertrouwde zondag om 20:30 bij RTL4.

Voor Gooische Vrouwen is er geen voetbal maar ‘Spelling Bee‘, na de geflopte show van Gordon waarin kandidaten moesten zingen komt RTL4 nu met een show over spellen.

Eind augustus beginnen nog meer programmas, oud Talpa-show How To Look Good Naked, Het Zesde Zintuig : Plaats Delict en Uitstel van Executie.

Op 30 augustus begint de nieuwe zaterdagavond show Millon Dollar Wedding met Wendy van Dijk.


Acties

Information

12 responses

25 06 2008
Mimy

Echt super dat “Gooische vrouwen” weer terugkomt….

25 06 2008
mupke

Jippie, Het zesde zintuig, plaats delict, word weer mijn vaste prikkie

23 07 2008
Marieke

Echt helemaal geweldig dat Gooische Vrouwen terug komt!!
Heb er nu al onwijze zin in!:D

27 07 2008
cecilia

Ja hoor echt leuk dat de serie weer opnieuw begint en dat zeg ik vanuit Frankrijk! (ik ben française)En kan niet wachten om de DVD te kopen met al de aflveringen! Zelfs m’n beste vriendin (die alleen duits spreekt) is zoals ik helemaal verslaafd !

18 08 2008
Githje

Ben echt blij dat het terugkomt! ben benieuwd hoe het verder gaat met de meiden!

25 08 2008
Nicole

yes yes yes gooische vrouwen!!! dat er nog maar veel seizoenen van mogen komen i love it

25 08 2008
Merel

Yess ik wil Gooische Vrouwen :P
Gooische Vrouwen is zooooo’n leuk programma, alleen ik hoop echt niet dat Willemijn dood gaat
:( Maar hoe kan het nou al op 31 aug. komen ze waren vorige week pas bij aflevering 9 van seizoen 2 met herhalen?

27 08 2008
Tommie

NeeHEEE,

Op 7 Septembner begint het!!!
31 Augustus is er een Story so far!!!

God allemachtig lees eerst ff een tv-gids voordat je een ONJUIST nieuws bericht plaatst!!!

29 08 2008
nicky

RTL heb het verplaatsd

31 08 2008
Gooischevrouwenisvet

VET DAT HET TERUG KOMT!
ik wil weten wat er verder gebeurd
dat eind toen die bom ontplofte wat er nu verder gaat enzo =D

7 09 2008
Wendy

Heb er zin in!!! Maar oh wat vindt ik het erg dat Willemijn eruit gaat! Voor mij is zij degeen die Gooische vrouwen maakt! Een aflevering zonder haar was goed, maar een aflevering met haar, dubbel zo goed! Ik ga huilen als ze dood gaat….
Willemijn MOET blijven! maar helaas!

7 09 2008
pleunie

jiepiedejiepie jeuheu jippie yesss keksuh!!!!
kom maar op met de nieuwe afleveringen..ow ik ben zo in extase…jiepiiiiieaajeeeeeee….blij ben ik

Plaats een reactie