Frans Bauer opnieuw foutste plaat België

27 06 2008


Dit jaar is Frans Bauer opnieuw de meest foute plaat van 2008. Volgens de luisteraars van de Vlaamse Q-Music is ‘Heb je even voor mij’ fouter dan ABBA, Meat Loaf en André Hazes.

Benieuwd naar de volledige lijst?

1. FRANS BAUER – Heb Je Even Voor Mij ?
2. ABBA – Dancing Queen
3. MICHEL SARDOU – Les Lacs Du Connemara
4. MEAT LOAF – Paradise By The Dashboard Light
5. ANDRÉ HAZES – Zij Gelooft In Mij
6. BARRY WHITE – You’re The First, The Last, My Everything
7. PAUL DE LEEUW – Vlieg Met Me Mee
8. AC/DC – Whole Lotta Rosie
9. GLORIA GAYNOR – I Will Survive
10. BART KAËLL – De Marie-Louise
11. EUROPE – The Final Countdown
12. VILLAGE PEOPLE – Y.M.C.A.
13. DANNY DE MUNK – Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen
14. JOHN TRAVOLTA & OLIVIA NEWTON-JOHN – The Grease Megamix
15. ZANGERES ZONDER NAAM – Mexico
16. KISS – I Was Made For Loving You
17. DOLLY PARTON – 9 To 5
18. ANDRÉ HAZES – Een Beetje Verliefd
19. MARIANNE ROSENBERG – Ich Bin Wie Du
20. KREUNERS – Ik Wil Je
21. DOLLY DOTS – Love Me Just A Little Bit More
22. CORRY KONINGS – Ik Krijg Een Heel Apart Gevoel Vanbinnen
23. POINTER SISTERS – I’m So Excited
24. AQUA – Barbie Girl
25. CLIFF RICHARD & THE YOUNG ONES – Living Doll
26. GIBSON BROTHERS – Que Sera, Mi Vida
27. ZZ TOP – Gimme All Your Lovin’
28. LUV’ – You’re The Greatest Lover
29. ANDRÉ VAN DUIN – Er Staat Een Paard In De Gang
30. BEE GEES – Stayin’ Alive
31. MARCO BORSATO – Dromen Zijn Bedrog
32. GEORGE BAKER SELECTION – Una Paloma Blanca
33. LAURA LYNN – Je Hebt Me 1000 Maal Belogen
34. DJ ÖTZI – Anton Aus Tirol
35. ABBA – Mamma Mia
36. DRUKWERK – Je Loog Tegen Mij
37. BART PEETERS & THE RADIOS – I’m Into Folk
38. PATRICK HERNANDEZ – Born To Be Alive
39. BART KAËLL – Zeil Je Voor Het Eerst
40. NENA – 99 Luftballons
41. BONEY M – Rivers Of Babylon
42. NICOLE & HUGO – Goeiemorgen Morgen
43. MATTHIAS REIM – Verdammt, Ich Lieb’ Dich
44. JERMAINE JACKSON & PIA ZADORA – When The Rain Begin To Fall
45. ISABELLE A – Hé Lekker Beest
46. BACCARA – Yes Sir, I Can Boogie
47. PAUL SEVERS – Zeg ‘Ns Meisje
48. CHEAP TRICK – I Want You To Want Me
49. BARRY MANILOW – Copacabana
50. MICHEL DELPECH – Pour Un Flirt
51. TAVARES – Heaven Must Be Missing An Angel
52. PETER KOELEWIJN – Kom Van Dat Dak Af
53. PETER MAFFAY – Du
54. EDDY WALLY – Chérie
55. IRENE CARA – Fame
56. OPUS – Live Is Life
57. BONEY M – Ma Baker
58. URBANUS – Quand Les Zoiseaux Chantent Dans Les Bois
59. PLASTIC BERTRAND – Ca Plane Pour Moi
60. BENNY NEYMAN – Vrijgezel
61. BARBARELLA – We Cheer You Up
62. CLAUDE FRANCOIS – Alexandrie, Alexandra
63. ELECTRONICA’S – De Vogeltjesdans
64. BUCKS FIZZ – Making Your Mind Up
65. RITA DENEVE – De Allereerste Keer
66. GLENN MEDEIROS – Nothing’s Gonna Change My Love For You
67. ANDRÉ VAN DUIN – K Heb Hele Grote Bloemkolen
68. QUEEN – We Will Rock You
69. MUPPETS – Mah Na Mah Na
70. JOHN DENVER – Thank God I’m A Countryboy
71. MEGA MINDY – Mega Mindy Tijd
72. SANDRA KIM – J’aime La Vie
73. ROB DE NIJS – Banger Hart
74. MODERN TALKING – You’re My Heart, You’re My Soul
75. TECHNOTRONIC – Pump Up The Jam
76. LAURA LYNN & FRANS BAUER – Kom Dans Met Mij
77. THE FIRM – Star Trekkin’
78. VADER ABRAHAM & DE SMURFEN – Het Smurfenlied
79. RIGHT SAID FRED – I’m Too Sexy
80. JOHN TERRA – De Dag Dat Het Zonlicht Niet Meer Scheen
81. HERMES HOUSE BAND – I Will Survive
82. ANITA MEYER – Why Tell Me Why
83. WHAM! – Wake Me Up Before You Go-Go
84. ABBA – Thank You For The Music
85. LILIANE ST. PIERRE – Soldiers Of Love
86. ROBERTO JACKETTI & THE SCOOTERS – I Save The Day
87. DENNIE CHRISTIAN – Guust Flater En De Marsipulami’s
88. STATUS QUO – Whatever You Want
89. COMMUNARDS – Don’t Leave Me This Way
90. FR DAVID – Words
91. LUC STEENO – Hij Speelde Accordeon
92. REGI & BART PEETERS – Aaa Anthem
93. NORMAAL – Oerend Hard
94. SHIRLEY BASSEY – This Is My Life
95. WILLY SOMMERS – Als Een Leeuw In Een Kooi
96. BONEY M – Daddy Cool
97. GOOD SHAPE – Take My Love
98. HENK WIJNGAARD – Met De Vlam In De Pijp
99. GLORIA GAYNOR – Never Can Say Goodbye
100. KOOS ALBERTS – Ik Verscheurde Je Foto
101. GOOMBAY DANCE BAND – Sun Of Jamaica
102. SAM GOORIS – Laat Het Gras Maar Groeien
103. NICOLE – Ein Bisschen Frieden
104. LEIDSE SLEUTELGATEN – Joke Stop Met Koken
105. GET READY ! – Diep
106. MONTHY PYTHON – Always Look On The Bright Side Of Life
107. TRAFASSI – Wasmasjien
108. CONFETTI’S – The Sound Of C
109. HENKIE – Lief Klein Konijntje
110. JOAN JETT & BLACKHEARTS – I Love Rock ‘N’ Roll
111. SHORTS – Comment Ca Va
112. ISHTAR – O Julissi Na Jalini
113. DAVID HASSELHOFF – Looking For Freedom
114. SAMANTHA – Eviva Espana
115. VENGABOYS – Boom Boom Boom Boom
116. V.O.F. DE KUNST – Één Kopje Koffie
117. MAMA’S JASJE – Onzen Bok Is Dood
118. CAPTAIN JACK – Captain Jack
119. LAURA LYNN – Arrivederci Hans
120. TIGHT FIT – The Lion Sleeps Tonight
121. ANJA YELLES – De Soep Is Aangebrand
122. LORDI – Hard Rock Hallelujah
123. AMANDA LEAR – Follow Me
124. MAYWOOD – Late At Night
125. CHRISTOFF – Eenmaal Komt Voor Jou Die Dag
126. BANANARAMA – Venus
127. VULCANO – Een Beetje Van Dit
128. TWO MAN SOUND – Disco Samba
bron: Q-Music België

Acties

Information

2 responses

27 06 2008
Nicolaas

Als dit volgens de Belgen de foutste muziek is die is uitgebracht dan is het maar goed dat de Belgen “Belgen zijn”want als deze nummers niet waren uitgekomen dan waren deze artiesten nooit beroemd en vele zeer rijk geworden!
Laat de Belgen maar zich bezig gaan houden met hun eigen werkelijke probleem en dat is hun TAALstrijd dat is nu iets wat echt fout zit bij hun! Maar de Belgengrappen zijn er niet voor niets gekomen toch!

28 06 2008
Vanessa hudgens/hSM/hANNAH mONTANA fan

Is helemaal waar,DAT FRANS BAUER HELEMAAL FOUT IS, IK BEDOEL, HIJ ZINGT ALLEEN MAAR VOLKSLIEDJES,
EN DAT LIEDJE IS ZO OUD.
ZIJN STEM VIND IK OOK NIET MOOI EN IK BEN NEDERLANDS.

Geef een reactie

