Paris Hilton gaat weer zingen

27 06 2008


E! waarschuwt ons onze oren dicht te doen want Paris Hilton gaat weer zingen, hiervoor krijgt ze hulp van haar muzikale vriendje Benji Madden.

Paris is bezig met veel nieuwe nummers waaronder de titeltrack van haar nieuwe MTV show My New BFF.

“Benji en ik hebben er hard aan gewerkt,” aldus Paris. “Hij helpt me met de teksten schrijven en daarna zing ik het.”

“Ik weet nog niet wanneer mijn tweede album uitkomt naar hij komt er zeker! Ik heb deze zomer vrij, daarna neem ik een tweede seizoen van My New BFF op maar een tweede album wil ik zeker maken.”

Acties

Information

4 responses

28 06 2008
Vanessa hudgens/hSM/hANNAH mONTANA fan

NEE, WAAROM!!! :( WAAROM GAAT ZE WEER ZINGEN DIE SLET, IK HAAAT HAAR ,ZE IS DE LELIJKSTE SLET OOIT
HAAR vORIGE ALBUM WAS GEWOON TIJD VERSPILLING,hET VERKOCHT NIET EENS 1 ALBUM, DUS ALLEMAAL TIJD EN GELDVERSPILLING

28 06 2008
Vanessa hudgens/hSM/hANNAH mONTANA fan

zE ZIET ER NIET UIT NOOIT, EN ZE IS VOLGENS MIJ GEWOON LESBIE

28 06 2008
Vanessa hudgens/hSM/hANNAH mONTANA fan

ZE IS ECHT FOUT

28 06 2008
Dominique

Huh zong ze dan maar volgens dit moet je je oren dichtdoen da doe ik dan maar lol

Geef een reactie

