Nikki van Idols heeft een nieuwe single

23 09 2008

Fans hebben even moeten wachten maar na bijna 7 maanden is de nieuwe single van Nikki uit. In die 7 maanden heeft de Idols winnares liedjes bij elkaar gezocht voor haar nieuwe album waar ze zelf achter stond, eerder is dit al gedaan bij Leona Lewis die de Engelse X-Factor won.”Bring Me Down gaat over een gebroken relatie, toen ik het nummer hoorde dacht ik meteen dit wil ik als single,” aldus Nikki. Het eerste album van Nikki ligt in november in de winkels, een mooi sinterklaasgeschenk dus.

Luister hier Bring Me Down.

Acties

Information

One response

25 09 2008
zwitzalf

wil je me dit liedje toe sturen leifs jdoie

Geef een reactie

